Bucket list · Uncategorized

BUCKET LIST

Protože se tento blog jmenuje Little bit of everything (od každého trochu), tak jsem se rozhodla, že dnes začnu s trochu jiným tématem. Tím bude můj život.

Teď to zní jako bych vám měla prozradit úplně všechno o mně, ale tak to nebude. Nedávno jsem viděla jedno video, ve kterém slečna mluvila o novoročních předsevzetích, o tom, že to jsou vlastně plané sliby a že to stejně většina lidí nikdy nedodrží. Ona si místo toho napíše každý rok seznam věcí, které by chtěla ten rok udělat. Pokud tuto youtuberku sledujete, jistě víte o kom mluvím.

Mně se tento nápad tak zalíbil, že jsem se rozhodla udělat si tento seznam také. A právě tento můj seznam bude patřit k mým dalším příspěvkům.
Dnes sem napíšu můj seznam a pokaždé, když něco splním, tak vám napíšu jaké to bylo, kdy se to stalo a podobně. Myslím, že mě to ještě více donutí seznam do konce roku splnit a doufám, že se mi to povede.
Takže tady to je.

2017 BUCKET LIST

  • navštívit Řím
  • najít si brigádu
  • jet na Colours of Ostrava
  • udělat stojku na hlavě
  • udělat řidičák
  • udělat si tetování
  • zkusit fly yogu
  • přečíst si knihu – Jsou světla, která nevidíme
  • darovat krev
  • jít na střelnici
  • poprvé letět letadlem
  • navštívit Vídeň
A nakonec to nejdůležitější SNAŽIT SE BÝT VÍC ŠŤASTNÁ A UŽÍT SE ROK 2017
-A
Leave a Reply

