Můj život · Uncategorized

Sen o dlouhých vlasech

Dneska mám pro vás článek, který se týká přímo mě. Posledních pár let bylo mým obrovským snem mít dlouhé vlasy jako většina dívek v reklamách, známých osobností a podobně. Taky jsem o to samozřejmě dost dlouho snažila. Do tohoto dne jsem byla už s délkou celkem spokojená, chtěla jsem tak maximálně dalších 5 centimetrů a vysněná délka by byla na světě. Mým snem nikdy nebyly vlasy po zadek, stačilo by mi, tak do půlky zad. Ale nedávno jsem se podívala na své konečky u vlasů a zhrozila se. Měla jsem vlasy neskutečně zničené, konečky roztřepené a prostě FUJ!

Po tomto zjištění jsem se podívala na staré fotky z dob, kdy jsem měla také dlouhé vlasy a uvědomila si, že je to takhle vždy, i když bych si malé roztřepené konečky ustřihla, do konce týdne, nebo týdnů dvou, by byly zpátky.

V tu chvíli jsem si uvědomila, že tohle nechci. Že to mít dlouhé vlasy je sice hezký sen, ale rozhodně je lepší mít vlasy zdravé a hezké na pohled než dlouhé, alespoň pro mě. Proto jsem nečekala a hned dnes se nechala ostříhat, shodila jsem asi 5 cm a jsem naprosto spokojená. Nový účes se mi hrozně moc líbí a moje vlasy už zase vypadají mnohem zdravěji a to je pro mě teď můj nový cíl. 🙂

Myslím si, že je na světě spousta holek, které na tom jsou stejně, chtějí dlouhé vlasy a ty ne a ne dorůst a proto jsem se rozhodla napsat tento článek. Nevadí, že nemáte dlouhé vlasy, stejně jste všechny krásné. Radím vám, radši se vzdejte dlouhých oslabených a roztřepených vlasů, ostříhejte je, kupte si přírodní šampóny, které vám budou 100% vyhovovat a uvidíte, jak budete spokojené. Vlasy budou mít lepší kvalitu, budou hustší a třeba pak jednou dorostou do té vysněné délky. Znáte to, když se o něco usilovně snažíme nemusí se to povést. Ovšem časem se to třeba povede, aniž bychom na to mysleli 😀 Chápete mě? Snad jo 😀

Pro větší představivost fotky před a po:

Přeji krásný den 🙂

-A

Leave a Reply

